Monday, August 28, 2006

Hetvege utan a nyomdaban

Asszalamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Eloszor is elnezest kerek a nyomdai irodabol irok nincsenek ekezetek es vesszo az biztosan van csak nem sikerult meg megtalalnom. a pont megvan alhamdulilah.

A hetvege mozgalmasan telt. Szombat reggel eljottem a kurzusrol es azota nem is mentem vissza. (mivel ezt nem tudtam elore ismet megismetlodott a burszai szituacio akiket illet tudjak h. mirol beszelek). A hetveget az angol nyelvu magazin kozpontjaban toltottem es dolgoztuk alhamdulillah. most a nyomadaban vagyok es dolgozunk alhamdulillah. ketsegbeesetten proalom nyitva tartani a szememt de a hetvegi minimumalvasnak koszonhetoen egyre nehezebben megy.

Mar csak ez a hetunk van hatra. A lanyok insallah enteken mennek en insallah vasarnap. Szoval mar hamarosan talalkozunk insallah.

Nem irok tobbet mert nagyon idegesit h, nincs semmi normalis karakter, hopp. asszem megtalaltam a vesszot, ott van ahol nalunk az o/ betu.

Allah legyen veletek es az O aldasa legyen a Profetaval, a csaladjaval es a Tarsaival.

Halima

No comments: