Saturday, August 08, 2009

6. Baskírok

Itt a házban rajtunk kívül baskírok laknak... ezzel a néppel sem találkoztam még soha, de nagyon kedvesek masaAllah.

Viszont nem tudnak törökül :). Miközben a konyhában teáztattak minket, próbáltam kétségbeesetten előerőltetni az egykori elég jó orosztudásomat. Hát, sajna érteni ugan értek, de ha mondani akarok vmit, törökül jön ki :)

Éjjel viszont, mikor felkeltem, de az óraátállítás miatt hirtelen nem tudtam, h. akkor most még tahadzsud, vagy már reggeli ima, és összeakadtam egyikükkel a fürdőszoba előtt, azért csak sikerült kiszorítanom h. "vi znájetye szolka csiszí?", mire ő igencsak meglepődött, és közölte, h. "masallah vi znajetye paruszki"...

ezek után azt gondolták, h. én VALÓBAN tudok oroszul, és folyamatosan beszéltek hozzám. Mire én bölcsen bólogattam és mosolyogtam... Insallah mindig a megfelelő helyen :)

No comments: