Saturday, August 08, 2009

5. Kurzus

Mint talán tudjátok, július 21-én jöttünk Törökországba. Nos, nekem 20-án még nem volt jegyem... ezért már nem is kaptam ugyanarra a gépre, mint a lányok, hanem török légitársasággal mentem. 1 óra különbség volt a két gép között, így a reptéren bevártak elhamdulillah.
Megtaláltuk egymást az alapítvány sofőrjével, és el is indultunk... fogalmam sem volt, hova. Ugyanis nem tudtam, hol fogunk lakni (a régieknek ismerős szituáció :))))

Amikor a távolabbi híd felé tartottunk,már tudtam, h. a kurzus. És valóban, abban a vendégházban hátul a kertben, ahol régen a lányokkal is laktunk. Ayse és Hamide szobájában, valamint a mellette lévő kis szobában, ahol akkor a kazah hodzsák laktak ketten.

Lányok, a kurzus nagyon megváltozott. a kert mögötti üres telekre kollégiumot építenek. Ezért a hátsó út, ahol a kertból a háfizépület felé lehetett elmenni, le van falazva. a kertből eltűnt a szökőkút, amelynek vizét 4 éve legendás körülmények között mertük ki. nincsenek meg a kert szélén a rózsák sem, ott is le lett kövezve.

A kurzus kevésbé zsúfolt, mint szokott lenni, és csupa új hodzsa van. A régiek közül csak Elif, Asli és Aysegül hodzsa van meg. a többiek új kis fiatal hodzsák. A biztonság kedvéért mindenkit hodzsamnak szólítok, mert nem tudom, ki a tanár, és ki a tanuló :)

No comments: