Monday, July 09, 2007

Hétfő (?) reggel

As-salamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Reggel van, fét tíz, azt hiszem, hétfő. Tegnap Osman Efendi előadásán voltunk, ami szokás szerint nagyon jó volt. Találkoztam az uygur Afrával, mindenkit üdvözöl, H., neked gratulál is, és azt üzeni, h. Allah áldjon meg benneteket. Utána hazajöttünk és szabad program volt, ami azt jelentette, h. teáztunk, kávéztunk, beszélgettünk, Interneteztünk. Kettőnknek van laptopja, Jackie ablának és nekem. (Emlékeztető 1: vele már harmadszor vagyunk együtt itt a kurzuson, amerikai hölgy, de a nagyapja természetesen magyar... Emlékeztető 2: az abla azt jelenti, h. nővér). Tehát a laptopokért folyamatos sorállás van, Internetezés, családi fényképek mutogatása stb. miatt. Most, a tegnapi szabad program (hajnalig beszélgetés, kávé/tea kíséretében) elég sokan még nem keltek fel, ezért nyugodtabban tudok írni. Bár ketten itt ülnek mellettem, és a másik laptopon próbálnak Internetezni, de az, tőlem kb. egy méterre, nem vesz jelet a vezeték nélküli hálózatról, az enyém viszont igen... Az előbb még én ültem ott, de megkértek, h. cseréljünk helyet. Most a belgák eléggé fel vannak háborodva, h. az enyém miért igen, az övék meg miért nem... Lehet, h. az én laptopomban jobb a hálózati adapter? Vagy ilyen nincs? Ha vmi szakértő olvassa, nyilatkozzon legyen szíves.

Megjegyzem, én is felkeltem 8-kor megnéztem, mennyi az idő, majd úgy döntöttem, nem kell feleslegesen hősködni, és visszaaludtam 9-ig... Ma 11-kor insallah megyünk látogatóba és ebédre egy másik kurzusra, ami valahol a város túlsó végén van, másfél óra az út a minibusszal. Én még mindig nem tudok enni, elhamdulillah.

Megyek, és insallah próbálok szerezni magamnak 1 bögre kávét. Üdvözlünk mindenkit, és ne felejtsetek el minket a fohászaitokban. A Mindenható Allah segítsen minket, és az Ő áldása legyen az Küldöttén, a családján és a Társain.

Halima

No comments: